Documentmanagement

Het verwerken en archiveren van binnengekomen post, interne documenten en facturen is binnen veel organisaties een arbeidsintensief proces. U kunt deze processen aanzienlijk vereenvoudigen met een slimme document management oplossing.

Inkomende documenten

Met onze geïntegreerde oplossing kunt u het verwerkingsproces van binnengekomen facturen, inkooporder gerelateerde facturen en kostenfacturen volledig automatiseren. De besparing op bewerkingstijd loopt op tot 70% in FTE’s.

De highlights:

  • Scanning en automatische herkenning van facturen.
  • Ondersteuning van e-invoicing voor de elektronische ontvangst van facturen.
  • Uitgebreid elektronisch archief waarin u facturen eenvoudig kunt opzoeken.
  • Bewaking van de voortgang, inclusief een rappelmogelijkheid, dankzij de monitorfunctie.

Niet alleen verkort u met een slimme document management oplossing de totale doorlooptijd, u raakt ook geen facturen meer kwijt in het goedkeuringsproces en u heeft te allen tijde inzicht in de status.

Uitgaande documenten

Versie 2015 van Microsoft Dynamics NAV biedt standaard functionaliteit voor het automatiseren van uw uitgaande documentenstroom.

U verlaagt de kosten binnen uw organisatie die verbonden zijn aan papier, verwerking en verzending. Dankzij elektronische facturatie worden uitgaande facturen bovendien sneller betaald en heeft u een betere controle.

Meer weten?

Wilt u meer weten? Ons sales team helpt u graag verder. Laat uw contactgegevens achter en wij behandelen uw vraag zo spoedig mogelijk.

NEEM CONTACT OP

 

Gratis Demo Aanvragen

Naast alle informatie op onze website, willen wij u ook een vrijblijvende demo aanbieden.
Bent u geïnteresseerd? Neem direct contact op of vraag uw gratis demo aan via onderstaande knoppen!